Nem is értem
2017. szeptember 07. írta: Julianka

Nem is értem

...mire kell nekem blog...,

...amikor annyi minden mást tehetnék. Tudom is, hogy mi mindent! Magam és más számára építőt, éltetőt, frissítőt, erősítőt. 

Mi ez a HTML?!?!? (jaj, ezt nem értem, úgyhogy katt -> "mégsem")

...amikor nem találok egy halom mindent itt a módosításhoz vagy a módosítás fittyet hányt az én erőlködésemre! Úgyhogy: Jó éjt! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://julianka.blog.hu/api/trackback/id/tr2012810788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julianka 2017.09.17. 11:19:37

MÉG MINDIG NEM TALÁLOM AZT, HOGYAN ÍRHATOK ÚJ BEJEGYZÉST...
Valamit nagyon félreállítottam volna be?!?!
süti beállítások módosítása